Společnost s meziročním plánem růstu tržeb
Maximalizace stávajícího potenciálu prodeje
Nárůst tržeb a obchodních zakázek, vyladění ziskovosti, zlepšení spolupráce obchodního týmu apod.
Generální či obchodní ředitel
Formou systemického skupinového koučování zodpovědní pracovníci obchodu realizují změny fungování, které zajistí dosažení cíle zadavatele – zvýšení tržeb. Vysoká účinnost a efektivita spočívá v použití systemického koučování jako metody, která navozuje primárně žádoucí změny na úrovni myšlení a přístupu lidí ke změně chování. Na základě takto dosažené změny v myšlení pak samovolně vzniká proaktivní spoluzapojení účastníků do plnění strategického plánu společnosti.Každá ze zodpovědných osob se sama podílí na vytváření plánu změn, definuje svou vlastní roli a získává zájem osobně se podílet na dosažení navržených úprav. Před zahájením programu jsou společně se zadavatelem vyjednány parametry měřitelnosti úspěchu a tyto jsou po absolvování koučování samotným měřítkem dosažených efektů.
Pro dosažení maximálního efektu práce se skupinou strategických pracovníků obchodu je nejprve vyjednána tzv. objednávka zadavatele, čili požadavky na práci skupiny jako celku a osobní požadavky na jednotlivé účastníky. Formou koučovacího rozhovoru se zadavatelem tak získáme zadání v takové podobě, v jaké je možné následně pomocí skupinového systemického koučování vytěžit se skupinou maximum jejího potenciálu a zároveň toto zadání slouží jako měřitelný parametr úspěšného dosažení cíle.Výstupem následného skupinového systemického koučování je projektová zpráva, která obsahuje přesný popis změn fungování obchodního týmu a konkrétní role a změny chování jednotlivých obchodníků tak, jak si je sami za pomoci kouče definovali, avšak v souladu se zadáním zadavatele. Tento návrh projektu je podkladem pro další změny, které jsou v dohodnutém časovém horizontu realizovány formou skupinového systemického koučování celého strategického obchodního týmu (max. 1x měsíčně) a individuálního systemického koučování s každým jednotlivcem (2x v mezidobí).Kromě individuální a skupinové práce s koučem bude také každý z účastníků pracovat v mezidobí se svým managerem na změnách fungování směřujících ke zvýšení tržeb. Všichni účastníci a jejich manageři budou seznámeni s nástrojem „Intervalové řízení“, který zabezpečuje jednotlivým obchodníkům kontinuální práci na příslušných změnách. Ty jsou v pravidelných pevně stanovených intervalech rozpracovány na konkrétní činnosti. Dlouhodobé změny se tak stávají každodenním tématem a obchodníci tak můžou kontinuálně sledovat svůj posun, při kterém jim manager poskytuje vyjednanou podporu. Součástí projektové zprávy je také návrh rozvojových programů vycházejí z reálně zjištěných potřeb osob zodpovědných za naplnění změn.