Smyslem tohoto předmětu je osvojení si a pochopení vědních základů, díky kterým lze oborem Performance Tuning dosahovat tak překvapivě efektivních výsledků.
Smyslem koučování je umožnit koučovanému přemýšlet o problému jinak, vidět jiná než standardní řešení, ale hlavně si najít pro něho tu správnou cestu vedoucí k požadovanému cíli. Systemický koučink je jedním ze stěžejních nástrojů oboru Performance tuning®. Díky specializacím a specifikám jednotlivých oborů, kde byl systemický koučink využíván, došlo i k jeho specifickým modifikacím tak, aby klientům dokázal nabídnout nejvyšší míru efektivity a pomoci.
Předmět se zabývá aplikací systemického přístupu do oblasti zacházení s trhem. Dominantním tématem tohoto předmětu je důsledné uplatňování základní systemické teorie sociálních systémů Niklase Luhmanna na velké sociální systémy, mezi které tržní cílové skupiny i celý trh patří. Studenti si osvojí i praktickou práci s extrémně účinnou koncepcí Strukturálních intervencí v marketingové praxi.
Předmět seznámí studenty s historií oboru, jeho teoretickým zázemím, hlavními oblastmi jeho působení a jejich aplikacemi. Umožní studentům získat celistvý obraz o rozsahu a možnostech oboru a propojit tak do vzájemně provázaného celku jednotlivé další studijní předměty na Performance Tuning® Academy. Jako integrující předmět se také ve výuce objeví reálné případy ladění výkonu společností z praxe. Předmět také přiblíží studentům znalostní i dovednostní kvalifikaci pro výkon práce Peformance Tuning® specialisty.
Smyslem strategie a taktiky je nastavení dlouhodobých a střednědobých cílů společnosti. Jak s tímto tématem pracuje obor Performance Tuning®? Jaké parametry má mít správná strategie a taktika?
Smyslem tohoto předmětu je, aby se leader naučil využívat vlastní vnitřní zdroje tak, aby následně měl k dispozici potřebné schopnosti vedoucí k maximálnímu zapojení a vytěžení všech dostupných zdrojů vedených lidí. K tomuto účelu se využívají nejnovější poznatky oboru Performance Tuning® z oblastí Neurolingvistického programování, koučování, práce se sugescemi a teorií sociálních systémů.
Smyslem tohoto předmětu je naučit se pracovat se sebou novými a netradičními metodami, které pomáhají zvýšit efektivitu a výkon pomocí odbourání vnitřních bariér a maximálního využití svého potenciál. Během výuky dochází k práci s podvědomím, která vede k pozitivní vnitřní transformaci jednotlivců.
Fúze a akvizice (Mergers & Acquisitions) představují samostatnou disciplínu, která se dosud vyučuje pouze na prestižních západoevropských univerzitách. Jde o specializovaný multidisciplinární obor, který spojuje několik druhů práva a platí obecně za nejprestižnější a nejziskovější část právní agendy velkých nadnárodních poradenských společností. Hlavním cílem tohoto předmětu je naučit studenty porozumění fúzí a akvizic a jejich využití jako nástroje růstu výkonnosti společností. Za pomoci fúze či akvizice se studenti naučí řešit další expanzi firmy, ale zároveň mohou být pro studenty v budoucnu vhodným prostředkem v průběhu její restrukturalizace (odprodej části majetku, podniku, dceřiných společností apod.), kterou se podrobněji zabývá samostatný studijní předmět Restrukturalizace a insolvence v performance tuning®.
Předmětem oboru budou následující oblasti:
Tento obor představuje řešení zpravidla krizových situací, kdy je nezbytné očistit firmu od nezdravých částí nebo společností. Jakkoliv se obor Performance Tuning® zaměřuje především na zachování stávajících zdrojů a jejich maximální výkonnostní zapojení a vytěžení, patří i znalost problematiky takovéhoto řešení krizových situací do výbavy specialisty oboru Performance Tuning®.
Pro další informace navštivte následující odkaz (obrázek)